Intech Salesforce WhatsApp Connector ile Tanışın
Popüler WhatsApp mobil uygulaması aracılığıyla müşteri hizmetleri departmanınızla iletişim kurmayı tercih eden müşterilerinize gerçek zamanlı olarak hizmet verin ve NPS / CSAT puanlarını yükseltin!
Intech Salesfore WhatsApp Connector, müşterilerinizi Salesforce Service Cloud, Lightning Platformu ve WhatsApp mobil uygulamasının güçlerini birleştirerek hizmet danışmanlarınızla bir araya getirir.
Müşteri hizmetlerine iletişimde kolaylık önemlidir ve bu deneyim müşteri sadakati üzerinde kalıcı bir etkiye sahip olmaktadır. Salesforce Research tarafından yayınlanan son Connected Customer Raporuna göre, müşterilerin%37'si şirketlerle iletişim kurarken WhatsApp gibi mesajlaşma uygulamalarını tercih ediyor.
Intech Salesforce - WhatApp Connector, müşterilerine Service Cloud ürünü aracılığıyla hizmet veren ve çok yaygın olarak kullanılan WhatsApp uygulaması aracılığıyla onlarla bağlantı kurmak isteyen Salesforce müşterileri arasında köprü kurar. Bu, müşterinin WhatsApp mesajlarının kayıtlı bir firma numarasıyla etkileşimine izin veren WhatsApp Business API ile mümkün olmaktadır. Bu mesajlar Intech Salesforce - WhatsApp Connector tarafından çift yönlü olarak işlenir ve bu da yaygın olarak kullanılan bu uygulama aracılığıyla şirketlerle iletişim kurmayı tercih eden müşteriler için sorunsuz bir deneyim sağlar.
Özellikler
-
Entegrasyonda Facebook WhatsApp Business API'ı kullanan esnek çözüm
-
Salesforce Lightning Component'ları kullanarak Çağrı Merkezi çalışanlarına WhatsApp mobildeki deneyimi bire-bir oluşturan modern arayüz
-
Omni-Channel uyumlu
-
Müşteriden geç gelen yazışmaları kullanıcı karşısına Utility Bar aralığıyla hatırlatma özelliği
-
Case ve Account eşleştirme, medya dosyalarını işleme, token yenileme ve mesaj şablonlarının yönetimini içeren kompleks Apex algoritmaları
-
Modern Salesforce Lightning framework kullanımı
-
WhatsApp Business API tarafından desteklenen tüm dosya formatlarının - text, imaj, video, vs. - alınmasını ve ilgili Salesforce kayıtlarıyla ilişkilendirilmesini sağlar
Yararları
-
Müşterilerle etkileşimleriniz için en sevdiğiniz iletişim kanallarından birini hızlı bir şekilde hayata geçirin
-
Yinelenen maliyetler olmadan tek seferlik fiyatlandırma ile uygun maliyetli çözüm
-
Hem müşterilerden gelen (inbound) hem de ÇM tarafından başlatılan mesajları (outbound) destekler
-
Gönderilen, iletilen ve okunan tıklarını içeren tanıdık WhatsApp benzeri bir sohbet kutusu sayesinde Çağrı Merkezi temsilcileri için kolay adaptasyon
-
Salesforce native teknolojileri ve WhatsApp Business API'sı üzerine kurulmuş standartlara uygun çözüm
-
Günde on binlerce WhatsApp mesajı çalıştığı kanıtlanmış ölçeklenebilir çözüm