Salesforce Whatsapp Connector

Intech Salesforce WhatsApp Connector ile Tanışın

Popüler WhatsApp mobil uygulaması aracılığıyla müşteri hizmetleri departmanınızla iletişim kurmayı tercih eden müşterilerinize gerçek zamanlı olarak hizmet verin ve NPS / CSAT puanlarını yükseltin!

Intech Salesfore WhatsApp Connector, müşterilerinizi Salesforce Service Cloud, Lightning Platformu ve WhatsApp mobil uygulamasının güçlerini birleştirerek hizmet danışmanlarınızla bir araya getirir.

Müşteri hizmetlerine iletişimde kolaylık önemlidir ve bu deneyim müşteri sadakati üzerinde kalıcı bir etkiye sahip olmaktadır. Salesforce Research tarafından yayınlanan son Connected Customer Raporuna göre, müşterilerin%37'si şirketlerle iletişim kurarken WhatsApp gibi mesajlaşma uygulamalarını tercih ediyor.

 

Intech Salesforce - WhatApp Connector, müşterilerine Service Cloud ürünü aracılığıyla hizmet veren ve çok yaygın olarak kullanılan WhatsApp uygulaması aracılığıyla onlarla bağlantı kurmak isteyen Salesforce müşterileri arasında köprü kurar. Bu, müşterinin WhatsApp mesajlarının kayıtlı bir firma numarasıyla etkileşimine izin veren WhatsApp Business API ile mümkün olmaktadır. Bu mesajlar Intech Salesforce - WhatsApp Connector tarafından çift yönlü olarak işlenir ve bu da yaygın olarak kullanılan bu uygulama aracılığıyla şirketlerle iletişim kurmayı tercih eden müşteriler için sorunsuz bir deneyim sağlar.

Özellikler

  • Entegrasyonda Facebook WhatsApp Business API'ı kullanan esnek çözüm

  • Salesforce Lightning Component'ları kullanarak Çağrı Merkezi çalışanlarına WhatsApp mobildeki deneyimi bire-bir oluşturan modern arayüz

  • Omni-Channel uyumlu

  • Müşteriden geç gelen yazışmaları kullanıcı karşısına Utility Bar aralığıyla hatırlatma özelliği

  • Case ve Account eşleştirme, medya dosyalarını işleme, token yenileme ve mesaj şablonlarının yönetimini içeren kompleks Apex algoritmaları

  • Modern Salesforce Lightning framework kullanımı

  • WhatsApp Business API tarafından desteklenen tüm dosya formatlarının - text, imaj, video, vs. - alınmasını ve ilgili Salesforce kayıtlarıyla ilişkilendirilmesini sağlar

Yararları

  • Müşterilerle etkileşimleriniz için en sevdiğiniz iletişim kanallarından birini hızlı bir şekilde hayata geçirin

  • Yinelenen maliyetler olmadan tek seferlik fiyatlandırma ile uygun maliyetli çözüm

  • Hem müşterilerden gelen (inbound) hem de ÇM tarafından başlatılan mesajları (outbound) destekler

  • Gönderilen, iletilen ve okunan tıklarını içeren tanıdık WhatsApp benzeri bir sohbet kutusu sayesinde Çağrı Merkezi temsilcileri için kolay adaptasyon

  • Salesforce native teknolojileri ve WhatsApp Business API'sı üzerine kurulmuş standartlara uygun çözüm

  • Günde on binlerce WhatsApp mesajı çalıştığı kanıtlanmış ölçeklenebilir çözüm

Güçlü Lightning Console özellikleriyle birlikte kullanımı kolay, tanıdık WhatsApp benzeri Kullanıcı Arayüzü

Intech Salesforce WhatsApp Çözümü, Lightning Konsolu üzerine yerleştirilmiş bir Lightning Bileşeni içinde kullanımı kolay, WhatsApp benzeri bir arayüz sağlar ve temsilcilerinizin müşterilerinizle verimli bir şekilde etkileşime girmesini sağlar.

Gerçek zamanlı bir sohbet oturumundan biraz farklı doğası nedeniyle WhatsApp görüşmesi, Vaka sekmesi odak dışında veya hatta kapalı olsa bile, müşteriyle devam eden konuşmadaki bir yanıtın müşteri temsilcinizi uyardığı bir mekanizma gerektirir.

WhatsApp Notifier tam olarak da bunu yapar - müşteri temsilciniz başka bir Vaka ile meşgul iken devam eden bir konuşmada müşteriden bir yanıt alındığında müşteri temsilcinizi görsel olarak bilgilendirir. Bildirim, temsilcinin doğrudan ilgili Vaka kaydına erişmesini sağlar.

Daha fazla bilgi ve fiyatlandırma için şimdi bize ulaşın!

©2020 by Intech Consulting